Velkommen

januar 16, 2007

 – Dagen i dag markere tidspunktet for opstarten af en dansk blog centreret omkring psykologi. Her på siden vil du for fremtiden kunne finde nyheder og historier fra psykologiens verden eller af psykologisk observans. Siden vil jævnligt blive opdateret.

Nicolai Ladegaard, Psykolog

4 kommentarer to “Velkommen”

  1. UB Says:

    Kære Nx.

    Endelig en side der er helt upfront med hvad der rører sig indenfor vores felt. Jeg vil med glæde komme tilbage og følge de daglige og faglige opdateringer.

    Held og lykke.

    Kærligst U.

  2. Reffi Says:

    Sådan!
    Jeg vil glæde mig til at følge skrifterne efterhånden som de tager form…

  3. ddavid Says:

    Glimrende initiativ. Jeg læser med på RSS.

  4. Line Says:

    Superspændende blog. Glæder mig til at læse mere!!


Skriv et svar

